ماکت سازی ، با توجه به گسترش تبلیغات در دنیای امروز نیازی ضروری است ، شما بعنوان بازدید کننده از یک نمایشگاه کدام نظرتان را جلب میکند ؟

شما در حال قدم زدن و بازدید از یک غرفه ساختمانی هستید که کار اصلی آن ساخت شهرک و ویلا می باشد ، پس از کلی بحث با منشی غرفه، با کلی سوال بی جواب و مبهم روبرو میشوید ، کافیست کنار این غرفه یک ماکت از محصول نهایی این شرکت وجود داشته باشد ، در این صورت دیگر نیازی به توضیح کسی ندارید ، شما در مقابل محصول کوچک شده از دست آورد های آن شرکت قرار دارید و حالا فقط با نگاه کردن متوجه  صفر تا صد موضوع می شوید . حالا تصور کنید یک مانیتور و سیستم صوتی برای این ماکت توضیح هم بدهد و به سوال های شما پاسخ دهد ، شرکت ماکت سازی مهران سازه علاوه بر رزومه قوی در بخش ماکت سازی ، در زمینه ساخت ماکت های متحرک و هوشمند  از سال ۱۳۹۵ و اولین ماکت هوشمند ، سکوی بارگیری گوگرد در عسلویه به باشگاه رباتیک کشور ورود پیدا کرد و با ساخت ماکت هوشمند خط ۷ متروی تهران بعنوان اول شرکت ماکت سازی متحرک در خاورمیانه معرفی شد.

از ماکت های بین المللی این مجموعه میتوان به ماکت پالایشگاه نفت مسقط در عمان ، ساختمان اوستات در ترکیه ، فرودگاه ملکه علیا در اردن ، ماکت برج ویس تاور در سلیمانیه عراق ، سد باسره در منطقه کردستان عراق اشاره نمود .

ماکت سازی حرفه ای این گروه شامل ماکت متحرک خط ۷ مترو تهران ، ماکت هوشمند و متحرک اسکله بارگیری گوگرد عسلویه ، ماکت هوشمند پالایشگاه مسقط عمان ، ماکت پایگاه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ۸ اسکله ، می باشد .

  • ماکت نیروی انتظامی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید